لنزهای داخل چشمی با فیلتر رنگ آبی

لنزهای داخل چشمی با فیلتر رنگ آبی لنزهای Acrysof Natural نور آبی پر انرژی و ماوراء بنفش را فیلتر می کنند. این دو طیف نور در نورهای طبیعی و مصنوعی وجود دارند. اشعه ی ماوراء بنفش احتمالا باعث آب مروارید و دیگر مشکلات چشمی می شود که بیشتر لنزهای داخل چشمی مصنوعی مانند لنز کریستالین طبیعی قبل از برداشتن آب مروارید آن را فیلتر می کنند. نور آبی در محدوده ی 400 تا 500 نانومتر که در طیف بینایی می باشد و ممکن است باعث صدمه به شبکیه شده و نقشی در شروع تغییرات سنی لکه زرد (ARMD) داشته باشد.

Acrysof Natural با رنگ زرد شفاف رنگ شده است تا باعث فیلتر کردن نور آبی شود. چون رنگ آن شبیه رنگ لنز طبیعی چشم میباشد نظریه ی موجود اعتقاد دارد که این رنگ اضافه شده، باعث محافظت در مقابل نورآبی می شود که با برداشته شدن لنز طبیعی از بین می رود. مطالعات آلکان نشان داده است که این رنگ زرد تغییری در دیدن محیط و کیفیت بینایی شما ایجاد نمی کند.

 

برای کسب اطلاعات کاملتر و مشاوره برای مناسب ترین و جدیدترین روش عمل جراحی آب مروارید و اصلاح مشکلات همراه مثل پیرچشمی و آستیگماتیسم می توانید با مرکز چشم پزشکی دکتر نادری تماس بگیرید.
 

 

جراحیهای چشم