جراحی لیزیک، فمتولیزیک، لازک و اسمایل

چه انتظاری از اعمال جرای لیزری چشم مثل لیزیک، فمتولیزیک، اسمایل، اپی لیزیک، لازک، پی آر کی و ترانس پی آر کی داشته باشیم؟

LASIK Surgery Expectation چه انتظاری از جراحی لیزیک داشته باشیم؟ با پیشرفت فن آوری دستگاه های لیزر و افزایش مهارت جراحان، نتایج عمل جراحی  لیزیک و یا سایر اعمال جراحی  لیزری عیوب انکسار مثل  فمتولیزیک، اسمایل، اپی لیزیک، لازک، پی آر کی و ترانس پی آر کی به طور محسوس بهتر و بهتر شده است به نحوی که داوطلبانی که اطمینان زیادی از انجام این عمل ها نداشته اند، امروزه می توانند با خاطری آسوده تر اقدام به انجام این عمل ها کنند.
به لطف لیزیک و یا سایر اعمال جراحی  لیزری عیوب انکسار، میلیون ها نفر در سراسر جهان کمتر به عینک یا لنزهای تماسی وابسته هستند. با این حال، تصمیم به انجام لیزیک باید با احتیاط انجام شود. مثل سایر جراحی ها، این عمل ها هم با برخی از خطرات بالقوه جدی، هرچند نادر، همراه هستند.

عمل جراحی  لیزیک و دیگر اعمال جراحی  لیزری عیوب انکسار چشم با سایر اعمال جراحی که ما انجام می دهیم چه تفاوتی دارند؟

از آنجایی که لیزیک یک روش انتخابی است، شما اقدام به انجام جراحی برای یک چشم سالم می کنید. به همین دلیل، همیشه در نظر داشته باشید که گزینه های جایگزین غیرجراحی ایمن و موثر مانند عینک و لنزهای تماسی را نیز دارید.
هنگام انجام لیزیک، اطلاعات کاملی در مورد اعمال جراحی حذف عینک کسب کرده و با چشم پزشک خود مشورت کنید تا در مورد این عمل بیشتر بدانید. در مورد عوارض احتمالی لیزیک و همچنین نتایج بینایی پرس و جو کنید.

تکنولوژی های مورد استفاده در جراحی های لیزری اصلاح بینایی

در مورد تکنولوژی مورد استفاده توسط جراح لیزیک، برای این عمل پرس و جو کنید. در لیزیک، یک فلپ بسیار نازک و لولایی از سطح چشم شما برداشته می شود. پس از اعمال انرژی لیزر برای تغییر شکل قرنیه، فلپ جایگزین می شود تا به عنوان نوعی بانداژ طبیعی عمل کند.
آیا جراح برای ایجاد فلپ از تیغه میکروکراتوم (لیزیک معمولی) یا فلپ ایجاد شده با لیزر مرتبط با نوآوری اخیر لیزیک بدون تیغه (فمتولیزیک) استفاده می کند؟ همچنین در نظر بگیرید که فن اوری جدید ردیابی چشم در لیزر اگزایمر کمک می کند تا حرکت ناخواسته چشم در طول یک عمل مشکل کمتری ایجاد کند.
همچنین، لیزیک سفارشی یا هدایت‌شده توسط موج، احتمال مشکلات بینایی شبانه مانند تابش خیره کننده و هاله را کاهش می‌دهد.
پس از اطلاعات کامل برای درک بهترین گزینه های درمانی و فناوری موجود، آگاهی از سطح تجربه جراحتان بسیار مهم است. پس از یک بحث متعادل در مورد همه این مسائل، شما آمادگی بیشتری برای تصمیم گیری آگاهانه خواهید داشت که شانس شما را برای یک نتیجه خوب لیزیک افزایش می دهد.

تکنیک انجام عمل های لیزری اصلاح بینایی بر روی قرنیه

 

جراحیهای چشم